Zijn er verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het gewicht.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je bestelling kan alleen geannuleerd worden als hij nog niet is verwerkt voor verzending. Nadat de bestelling is verzonden, kun je hem aan de deur weigeren en ons ervan op de hoogte stellen dat je de bestelling hebt geweigerd. Zodra dan retour gaan wij over tot terugbetaling.
Hoe kan ik bestellen op jullie webshop?
Je kan met een account of als gast bestellen op onze webshop. Wanneer je hebt betaald, ontvang je per e-mail een orderbevestiging en bij verzending ontvang je een verzendingsbevestiging.
Wat is jullie levertijd?
De actuele leveringstijd is afhankelijk van het soort product en, in sommige gevallen, van de bestemming van de levering. De gemiddelde levertijd van voorradige producten is 2-3 dagen. Als je eenmaal een bestelling hebt geplaatst, kun je de geschatte leveringstijd terugvinden in "jouw account". Als je geen account hebt, kun je de status van je bestelling volgen via het tracking-portal. De link naar het tracking-portal staat in de e-mail met je orderbevestiging.
Waar vind ik mijn factuur?
Je ontvangt je factuur per e-mail zodra je bestelling is verzonden. Als je een account hebt aangemaakt dan kan je de factuur ook terug vinden bij jouw bestelgeschiedenis. Heb je de factuur niet ontvangen? Kijk dan eerst in je spam-map, soms komen e-mails daarin terecht. Staat de factuur ook niet in je spam-map? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging met een link naar de de order. Bij de order (bij jouwaccount) staat de huidige status van je bestelling. Heb je de orderbevestiging niet ontvangen? Kijk dan eerst in je spam-map, soms komen e-mails daarin terecht. Staat de orderbevestiging ook niet in je spam-map? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.
Herroepingsrecht
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
In principe heb je het recht om alles te retourneren (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen), zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit betekent het volgende:
• Producten zijn (zover dit redelijkerwijs mogelijk is) ongeopend
• De labels op en aan de producten zijn onbeschadigd
• Zorg ervoor dat de producten in de originele verpakking zitten.
• Wees zuinig op de producten zodat deze onbeschadigd bij ons terug komen
• Je mag een artikel bekijken zoals je dat ook in een winkel zou doen.
• Gepersonaliseerde artikelen kun je helaas niet retour sturen
• Zorg dat de adressticker met jouw adres & barcode die wij op het pakket geplakt hebben onleesbaar is zodat het pakket niet nogmaals bij je wordt geleverd
• Pak je bestelling weer in en gebruik hiervoor een stevige verpakking, gebruik hiervoor het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk. Je bent als koper zelf verantwoordelijk dat de producten weer onbeschadigd bij ons aankomen.
• Als je tijdens de bedenktijd verder bent gegaan dan nodig is om de aard en de kenmerken van het artikel vast te stellen, ben jij verantwoordelijk voor de waardevermindering die daaruit voortvloeit en heeft Meer-voordeel het recht om deze waardevermindering te verrekenen met het bedrag dat je terugbetaald zou krijgen. Het is daarom belangrijk dat je tijdens de bedenktijd zorgvuldig met het product omgaat.
Ook verzoeken wij je om de producten altijd in de originele verpakking te retourneren, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is.
Kosten met betrekking tot retourneren op basis van zichttermijn en terugbetaling:
- EUR 22,50 per geretourneerd product.
- Indien van toepassing, bedrag van waardevermindering.
- Indien er betaald is middels een betaalmethode waarbij er een extra opslag is dan worden deze kosten ook in mindering gebracht.
Deze kosten worden afgetrokken van je restitutie.
Na aftrek van de kosten, worden alle betalingen die tot dat moment zijn gedaan (beperkt tot het product dat is geretourneerd) zo snel mogelijk terugbetaald en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat je Woonkampioen op de hoogte hebt gesteld van je besluit om gebruik te maken van het zichttermijn.
Meer-voordeel kan de terugbetaling echter uitstellen totdat we het product terug hebben ontvangen of totdat je het bewijs hebt geleverd dat je het product hebt teruggestuurd, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.
Tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen, betalen wij je altijd terug via dezelfde betalingsmethode die is gebruikt om de oorspronkelijke transactie te voltooien. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor het uitvoeren van de terugbetaling.
Wanneer je je bestelling, of een gedeelte hiervan, wil retourneren omdat je bijvoorbeeld een verkeerd product of verkeerde hoeveelheid hebt besteld, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Wanneer je als koper je bestelling, of een gedeelte hiervan, retour stuurt, is het risico voor de koper. Dit houdt in dat Meer-voordeel niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of verlies van je geretourneerde producten. Bewaar dan ook de Track & Trace code van je retourzending goed.
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen wordt het door jou betaalde aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan je terugbetaald.
Wanneer je een product / order wilt retourneren, neem dan eerst contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij je ordernummer, de reden van retour en voeg een foto toe van het betreffende product en/of beschadiging.
Wij zullen u dan de procedure voor de retournering toesturen.
Verkeerde levering, defect product
Als je product beschadigd is, of er is sprake van een verkeerde levering neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je een oplossing kunnen bieden.
Stuur ons gedetailleerde foto's van de schade als bijlage in het contactformulier, zodat we sneller een oplossing voor je kunnen vinden. Ook bij bovenstaande gevallen kan het voorkomen dat u het product dient te retourneren. Hiervoor krijgt u dan van ons de procedure toegezonden.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail. Heb je de bevestigingse-mail niet ontvangen? Controleer dan je spam-map. Soms komen e-mails daarin terecht. Zit je bevestiging ook niet in je spam-map? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.
Wanneer krijg ik een antwoord op mijn e-mail?
We willen je zo snel mogelijk helpen en doen ons best om binnen 24 uur te reageren. Controleer je map met ongewenste e-mail als je geen reactie hebt ontvangen.
Ik heb een annuleringsmail ontvangen, waarom is mijn bestelling geannuleerd?
We doen ons best om je bestelling soepel te verwerken. Als je bestelling is geannuleerd, zijn dit de meest voorkomende oorzaken: 1. Het bezorgadres was onjuist en we ontvingen geen reactie op onze e-mail om het bezorgadres aan te passen. 2. Het product is niet meer leverbaar. Vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.
Kan mijn pakket bij een servicepunt worden bezorgd?
We bieden alleen bezorging aan huis. Een vervoerder kan je pakket ergens anders bezorgen als je niet thuis bent op het bezorgmoment, maar dit kan niet van tevoren worden bepaald.
Kan ik mijn bezorging plannen?
De bezorging wordt altijd door de vervoerder gepland. Bij sommige vervoerders kun je de gewenste bezorgingstijd aangeven wanneer zij je de bezorginformatie toesturen.
Welke vervoerder zal mijn bestelling bezorgen?
We werken samen met meerdere vervoerders voor onze verzendingen. Welke vervoerder jouw bestelling zal bezorgen, is afhankelijk van een aantal dingen:
• Het soort product
• Het volume van je product
• De bestemming van de verzending
In de verzendbevestiging staat ook via welke vervoerder voor u de verzending verzorgt.
Verzenden jullie naar eilanden en afgelegen gebieden?
Ja, wij bezorgen overal in Nederland.
Waar kan ik mijn verzendstatus bekijken?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met een link naar uw volgportaal. Het volgportaal geeft de huidige status van uw zending weer.
Waarom ontvang ik mijn hele bestelling niet in één keer?
Je bestelling kan in meerdere delen worden bezorgd wanneer:
• Je pakketjes ons warenhuis op verschillende momenten verlaten.
• Je pakketjes door meerdere bezorgservices geleverd worden.
• De bezorgservice je pakketjes op verschillende momenten verwerkt.
Wel proberen wij alles zoveel mogelijk in één keer te verzenden.
Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Je bezorgadres kan alleen door onze klantenservice worden gewijzigd als je bestelling nog niet is verzonden. Neem contact op met onze klantenservice, om te vragen of ze het bezorgadres kunnen wijzigen. Als je bestelling al verwerkt is, zal onze medewerker een andere oplossing proberen te vinden.
Wat kan ik doen als mijn product beschadigd is bezorgd?
Als je product beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je een oplossing kunnen bieden. Stuur ons gedetailleerde foto's van de schade als bijlage in het contactformulier, zodat we sneller een oplossing voor je kunnen vinden.
Er missen onderdelen van mijn product?
Ook bij ons kan er wat mis gaan tijdens het verpakken van onze producten. Is je bestelling niet compleet? Vraag onze klantenservice dan om hulp, we helpen je graag verder.
Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen?
Als de vervoerder aangeeft dat de zending is afgeleverd en u heeft niets ontvangen informeert u dan even bij de buren. Het kan ook zijn dat ze een kaartje hebben achtergelaten met meer informatie.
Kunt u de zending dan alsnog niet terugvinden neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.
Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen
Onze producten worden vaak in meerdere delen verzonden. Een artikel kan dus in delen en op verschillende momenten worden bezorgd.
Als je meerdere producten hebt besteld, kunnen deze op verschillende dagen worden bezorgd. Je kunt de verwachtte bezorgdatum voor elk product bekijken in je account.
Verder kun je altijd de meest recente tracking-informatie bekijken via de tracking-link in de bevestigingse-mail.